תוספות שיער – יתרונות וחסרונות

מערכת שורש  כג טבת, תשפא  1/7/2021

תוספות שיער הן משהו שאפשר לראות הרבה בעולם החרדי. אך גם להן, כמו לכל דבר, יש יתרונות וחסרונות. אז לפני שאתן רצות לקנות, כדאי שתכירו אותם
.......................

תוספות שיער – יתרונות וחסרונות

תוספות שיער הן משהו שאפשר לראות די הרבה בעולם החרדי. זה לא משנה אם אלו פאות או תוספות שיער של ממש, זהו חלק בלתי נפרד מהחיים של הנשים החרדיות. תוספות שיער הן ממש לא דבר ייחודי לנשים החרדיות וגם הנשים החילוניות משתמשות בהן יותר ויותר. מפורסמות רבות הפכו את תוספות השיער לחלק מהותי מהלוק שלהן.

אך גם לתוספות שיער, כמו לכל דבר בחיים שלנו, יש יתרונות וחסרונות. לפני שרצים לקנות, חשוב לעשות בדיקה ולדעת בדיוק מהם היתרונות של תוספות שיער ומהם החסרונות שלהם. אני כאן בשביל לעשות לכן סדר.

 

מי אני?

אני שרית יפה, מעצבת שיער המתמחה בתחום תוספות השיער. אני עובדת בתחום כבר קרוב ל-20 שנים. בעבר, ניהלתי חנות לתוספות שיער של רשת Extend-It האמריקאית. לאחר חזרתי לארץ, התמחיתי אצל טובי מעצבי השיער והספרים כדי להעמיק את הידע שלי בתחום עיצוב השיער בכלל ובתחום תוספות השיער בפרט. כיום, יש לי קליניקה משלי, שרית תוספות שיער, שפתחתי בשנת 2009 ובה עברו מאות לקוחות מרוצות.

עכשיו, אחרי שקצת הכרתן אותי ואתן יודעות שאתן בידיים בטוחות ומקצועיות, בואו נתחיל:

יתרון ראשון – כשעושים את זה נכון, זה נראה טבעי לגמרי

כמעט ולא ניתן להבחין בין תוספות שיער לשיער הטבעי שלכן אם יחברו לכן אותן כמו שצריך. על מנת שהן יראו טבעיות, הן חייבות להיות עשויות מאה אחוז שיער אנושי, להיות מותקנות נכון ולהתאים באופן מושלם לצבע השיער שלכן. אם תתפשרו אפילו על אחד מהדברים הללו, התוספות פשוט לא ייראו כמו שצריך. ישנה אפשרות גם לרכוש תוספות שיער זמניות. סוג זה מאפשר לכן להוציא אותן בלילה ולהחזיר אותן בבוקר. זוהי אופציה נהדרת אם אתן מעוניינות במראה מעולה עם תחזוקה נמוכה ועם זאת עדיין להוסיף מעט נפח או אורך.

חיסרון ראשון – ההתקנה יכולה להיות לא נעימה

קודם כל ולפני הכל – אל תנסו להתקין או להוריד תוספות שיער בעצמכן. אם תעשו זאת בעצמכן אתן עלולות לפגוע בצורה רצינית בשיער שלכן ואפילו בקרקפת. אני ממש ממליצה להגיע אליי לקליניקה כדי שאני אעשה לכן את זה בצורה המקצועית ביותר.

תהליך ההתקנה משתנה בין סוגי התוספות שבחרתן ושיטות ההתקנה שבחרתן. זמן ההתקנה נע בין שעה לשלוש שעות. ההתקנה עלולה להיות לא נעימה מכיוון שיש צורך בליצור איזושהי משיכה של השיער כדי להתקין את התוספות בצורה הטובה ביותר והחזקה ביותר.

חיסרון שני – לא כל צבע מתאים

כבר הזכרנו את זה קודם, בכל הנוגע לצבע של התוספות – הן חייבות להיות תואמות לשיער האמיתי שלכן אחרת ישימו לב ישר שאתן עם תוספות. מעצבת השיער שלכן חייבת למצוא את הסוג שתואם באופן מושלם לצבע השיער שלכן אם אתן רוצות שהתוספות ייראו אמיתיות.

יתרון שני – מוסיף נפח ואורך

חייבים לסיים עם משהו חיובי. תוספות השיער מציעות פתרון קל ומהיר למי מכן שאין לה שיער שופע או מלא. להרבה נשים זה גורם לחוסר בטחון או לתחושה כללית לא נעימה והן מוצאות את הנחמה בכך שהן משתמשות בתוספות שיער. אז אם אתן כאלה ומחפשות אחר הפתרון המהיר – צרו איתי קשר ונתאים לכן את תוספות השיער האיכותיות ביותר שיש.

אחרי שקצת למדתן יותר על כל הנושא הזה של תוספות שיער, אתן מוכנות לצאת ולחפש אחר אלה המושלמות בשבילכן. בקליניקה שלי תמצאו את נשות המקצוע הטובות ביותר שיעזרו להתאים לכן תוספות שיער כדי ליצור את המראה המושלם. גם אם החלטתן לא לבוא אליי לקליניקה, כדאי לכן לחפש אחר אשת מקצוע שיודעת מה היא עושה. בקשו לראות עבודות קודמות או שתבקשו המלצה מחברה שיש לה תוספות שיער. בהצלחה J